Vänskap och kärlek

Sitter här i sängen och myser till det med ljudvågorna från vardagsrummet, där Michael Jacksson spelas på högsta volym. Min underbara kompis har nyss gått och jag funderar lite grann på vad vi snackade om. Det finns nog ingen som känner mig som hon, och vet hur jag har varit och ärligt kan säga och se hur jag har förändrats och vuxit som person. Detta betyder så otroligt mycket för mig, att du kan vara helt ärlig och säga exakt vad du tycker och tänker. Jag tror inte jag har haft en så kansig vän som du, jag kan se hur du har förändrats och hur du verkligen bryr dig om de du tycker om. Som idag när vi satt på mitt rum och pratade, och du berättade hur mycket du älskar din Mathias, vad ni har för framtidsplaner och hur mycket du saknar honom, även om han bara varit borta i en timme. Jag blir så himla avundsjuk, men på samma gång så himla glad för din skull, att du har hittat någon som du älskar så mycket och som älskar dig så himla mycket.

Vill bara berätta att du är en riktigt fin människa och en superbra vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0