alore on fest!

Tjillevippen!

Nu e matchen i full gång Spanien-Holland, jag har jobbat klart, duschat, ätit och hunnit bli varm igen!! Fyfanvadjagälskarsommaren!!!:D

Gårkvällen va riiitktigt ball! JAg och Lina stack till Strandbaden efter att ha hängt med resten av mina kompisar till Tältet, men efter att hört vilken musik de spelade där beslutade vi oss för att gå tillbaka till Strandbaden. Vi fick sällskap dit av fem killar, i kön blev vi uppraggade? av några killar, på dansgolvet blev vi upp raggade av tre killar och där ute blev vi upp raggade av två 27åringar?! Wtf! Haha, ja, kan ju säga att man lär bli uppraggad av killar , varesig man vill det eller ej, om man inte har med sig en killkompis.

Imorse ringde chefen och ville att jag skulle jobba på Entré istället, flexibel som man är, kunde jag tillochmed komma en timme tidigare ;) Det va ku att jobba någon annanstans än bara på Mobilia, men fy vad lökigt det va! Konditionen inne på Entré hade pajat och kylarna va sönder.

Inatt blir det ett dopp i Hvaet! :D Innan dess ska jag ner och kolla på matchen med papsi;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0