En hektisk dag!

Tjollahopp!

Nu är jag hemma från en hektisk men rolig dag :) Den började på stranden med Meja, Josefin och Ida. Senare kom Filippa, Cassandra och Cornelia ner och byggde sandslott i form av en sköldpadda :) Hahaha, kännde mig som fem igen! Men den blev riktigt fin :) Vid tre ringde de från Kniv och gaffel, jobb på gång! Det va jag och Denise som jobbade, och det va ganska skönt, för idag fanns det att göra! Lökigt som fan bara men jaja, haha. Jag hann inte sluta förren mamma ringde och frågade om jag ville jobba på Scandlines. Så det va hem byta om, slänga i sig en macka och direkt ner till Trelleborg där jag stod och delade ut gratis saker till resenärerna:) Det blev inget Falsterbo för min del ikväll, men imorron e det tältning som står på schemat! ;D

Nu ska jag nanna :)

DOF - Linne och jeansshorts från H&M

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0