Syskonkärlek kallas det nog..

Ändå lite kul! Vaknade nyss, folk är sura och tvära, då sätter jag på ipoden som står i mina nya högtalare.. Jag ska bara "testa de" Volym 5-ja, det e lite soft så, volym 10- Ja, det funkar bra.. Då hör man ett rum bort från mitt Aaaangel of Harlem.. Då har min bror satt på sina högtalare.. Jag höjer - volym 15-Oh sweet ljud.. Oscar höjer.. Jag höjer ännu mer volym 20- ja nu e det bara för att reta Oscar! Mohaha.. Han höjer ytterligare.. För er som vet så är inte jag den som ger mig i första taget, så jag höjer ännu mer volym 25- Yeah! Nu kan vi ha party här grabbar!! Oscar höjer ytterligare.. Nu e det min tur och fy fan vad högt det är!... Och där vann jag battlen ;)

Nu ska jag käka frulle! Kom hem halv fem igår efter att ha varit på stranden, nu går jag ner igen fast inte för att festa utan för att steka ;) Ikväll blir det Strandbaden med snyggingarna ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0