E>1990-07-14<3

Varför är det alltid så? När jag är ledig jobbar alla eller har annat att göra.. Det är såååå TRÅKIGT!! :( Det är inte ens säkert att det blir Strandbaden ikväll heller eftersom folk inte kan, lite tråkigt. Nä, nu ska vi inte deppa! Jag har varit någon timme på stranden idag iallafall, skönt med det underbart varma vattnet och den härliga sanden mellan tårna.

Ikväll är inte mamsi och pappa hemma, det är nämligen i Danmark och firar sin 20åriga bröllopsdag <3 Så ikväll om det inte blir Strandbaden blir det att sitta hemma med Ruff och kolla film eller något, aja, man kan ju inte ha kul jämt, eller?

Justnu hoppas jag bara på att jag och min finfina vän kan boka våran efterlängtade resa till Grekland<3 Det kommer bli riktigt härligt, bara vi två, en massa sol bad och såklart festande. Sedan hinner jag knappt komma hem förren det är dags för en London x 2 resa! FATTA SÅ UNDERBART!!! :D

Bild från London i våras/försommras, "den planerade resan alla trodde va oplanerad"

Åh, flash backs! London va verkligen den absolut roligaste resan jag gjort i mitt liv! Det kan jag uppmana ALLA att göra! Ta din bästavän med dig och åk på semester! Självklart ska det vara en vän du vet att du inte kommer bli irriterad på efter två dagar (det blev inte vi, trodde verkligen det men vi är väldigt lika till sättet och kom väldigt bra överens) Det va shopping i STORA lass (19,4kg ren shopping), skratt 24/7, tabbar, flört med vakter, härliga människor, toalettbesök, springnota och BÄST av allt är att jag kan fortfarande kan tänka på det som hände under resan och få ett leende på mina läppar :)

PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: din bästavän :)

åh, jag får tårar i ögonen när jag läser vad du skriver om våran resan, glädjetårar som bara vill komma ut. jag saknar resan obeskrivligt mycket och jag älskar dig och oss tillsammans <3 längatr till grekland och london x2. allt du skriver är så klockrent och jag kan inte säga annat än detsamma, bästavän! <3

2010-07-15 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0