Jag är nöjd, jag är supernöjd!

Äntligen! Den nästan jobbigase tiden på året är över, då menar jag förberedelserna inför midsommar. Det hade inte varit lika krävande om man hade varit fler som hjälpts åt, dock fick jag all cred och det känns underbart ;) haha. Så igår när kransen dött, gästerna gått och musiken slutat spela plockade jag undan och gick på "skattjakt" det fanns burkar och glas i hela trädgården, i buskar, under stolar och självklart på borden. Jag hade riktigt kul igår och jag vill tacka alla trevliga människor som kom och gjorde midsommar 2010! :) En massa gamla vänner och en heldel nya:)

TACK FÖR EN ÜBERTREVLIG/MYSIG/ROLIG/UNDERBAR MIDSOMMARKVÄLL<3

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: josefine

TACK SJÄLV :D !

2010-06-26 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0