Lite här och lite där och litelite rörigt!?

Då sitter man med sin tallrik med vaniljfil och flingor, två timmar innan träningen:) Nu har det också slutat åska och regna, solen tittar fram, I LIKE!!!

Ikväll ska jag rulla lite (om marken är torr) :) Senare ikväll/natt blir det en promenix med Emelie :D

Imorron ska jag träffa Cassandra i stan, har inte träffat henne sedan fredags :( Vi ska ta en fika på espresso house :) mysigt, mysigt, hoppas bara det e sol, så man kan sitta ute :) Då e det sommar när man kan sitta ute, helst ska mans itta shorts och linne :)

Hoppas inte Oscar glömmer att han ska laga mat idag bara haha, det har väl hänt innan... Han tjäkar väl på BK som vanliget och sen kommer han hem "Oj skulle jag göra maten idag? men jag har tjäkat på BK"...

Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst känns det som, för jag är så uttråkad just nu...

Kanske ska lägga fram träningskläderna så det inte blir så stressigt när jag ska sticka, haha, vi vet ju hur det brukar vara ;)

Juste! Pappa har lovat att vi ska spela lite tennis i sommar :D Kommer bli övernajs! :D Jag lääängtar!!! KAnske man även kan få med Frida, Matte och Nessa till en lite match? ;D Hade varit skitskoj, vi har inte setts på ett år!!!

Ps. Mamma de flingorna du köpte va inte goda x) haha förengångsskull får du behålla något för dig själv ;D Ds.

Bild från Sthlm open med tennisen :) Åh, vad jag saknar den tiden :(<3
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0