Min helg!

Nu sitter jag på den nya altanen i någon konstig solstol som ser ut som en hängmatta och äter yoghurt med kolasås och havrepuffar. Dagen på jobb har varit bra :) förutom att jag och en till blev utskällda av en gubbe, men det är smällar man får ta. Nu ska jag möta Frida på Konsum om en kvart:) Vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer blir mysigt :) Det va ett tag sedan jag träffade henne själv.

Min helg har varti superbra, trots allt, och jag är nöjd;) Nu orkar jag faktiskt inte bry mig om vad människor tycker eller tänker, för det har jag inte tid med, jag vill leva mitt liv. Har ni inget eget, så behöver ni iallafall inte förstöra för mig!

Nu ska jag pysa till Konsum!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0