När vi bara rullar fram.. ...

När vi bara rullar fram.. Ikväll träffade jag frida och Josefine utanför konsum för att köpa blockchoklad. Sen skulle vi egentligen åka ner till stranden och ta ett kvällsdopp, men så blev det inte, vi konstaterade att det hade varit härligare att bada i mitt jacuzzi. Så vi åkte hem till mig:) då Kom vi på att frida va tvungen att vara hemma halv 11(om en timme)så vi började baka cookies istället:) sen följde jag dem hem vi lämnade av frida, sen fortsatte jag och Josefine rulla mot Kämpinge och sen hämtade vi hennes hund och det blev en liten runda till kyrkan. Efter det rullade jag genom hela Höllviken och hem:) tack för en underbart härlig kväll tjejer<3 PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, hm..... bättre sent än aldrig, visst är det så man säger? Tack själv, överhärligt :D !! <3

2010-06-23 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0