Passar till allt!

Sommarens favorit som passar till allt, här kommer den:
Keri Hilson - I like, passar till en mysig hemmakväll, strandmys, förfest, sovlåt, efterfest, träningen, avslappning, ja, kortsagt i alla lägen!



Gårkvällen avslutades helt perfekt! Det blev en kvällspromenad, först till havet och sen vidare till Toppen:) Den va lång, jag och Emelie va ute i säkert 2½timme, klockan va halv tre när vi va hemma:) Vi har så himla mycket att snacka om när vi träffas, så jag tror vi får ses ikväll med! :D Kommer detta kanske bli en sommarrutin med en Toppenrunda mitt i natten? :)

Nu har jag bokat mig till kvällens pass av bodycombat! :D Känns nice, det ska även bli lite sol idag, så det hoppas vi, nämen oj, här kom solen! :D Nu ska jag bara göra det mamma skrivit på lappen: tömma diskmaskinen, sen ska jag ut med Ruff:) Efter det ska jag se om Emelie är hemma, kanske följer hon med ikväll?:)

Ska bli spännande att se vad det blir till middag idag? Det är nämligen Oscars dag att göra middag. Igår va det min dag, det blev grillad fläskfilé med potatissallad och sparris :) Riiiktigt gott var det! Precis när jag skulle börja grilla började det regna, så det blev att grilla i shorts, linne och PARAPLY! Haha, måste sett rätt roligt ut menmen vad gör man inte om man bor i regniga sommarsverige?

Recept på min goda middag:) :

Marinad
lite paprika pulver
olivolja
lite rosmarin
lite citronpeppar
lite koriander
lite grillkrydda

Potatissallad
Koktpotatis
2msk kapris
1msk Citronpeppar
salt
2 dl cremé fraisch
½ dl filmjölk

Tillbehör
1 paket bacon
sparris

Koka potatisen (8små till 3personer)tillsammans med rosmarin och salt. När potatisen kokat klart sköjer du den i kallt vatten och lägger den i en skål. Blanda marinaden och lägg det i en påse tillsammans med köttet (jag använde fläskfilé, en till 3personer). Dela potatisen i små bitar och blanda den med filmjölken, cremé fraischen, kaprisen, citronpepparn och lite salt. Sätt igång grillen och grilla köttet i ca 10min, efter 6min slänger du på baconen och sparrisen på grillen. Skär köttet och servera :)

Nu ska jag ut och vandra lite me Ruff :)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0