Stackare!

För er som inte visste  så har jag och min vän Cassandra varit i London i fem dagar till sammans. Detta va både min och Cassandras första resa på egenhand, utan föräldrar, och det har varit den bästa någonsin! Vi har gjort det VI har velat, och som tur är har vi samma vilja och tycker samma saker är roligt/tråkigt, så vår resa har till STOR del bestått av serious shopping!

Tänkte skriva vad som hänt efter varje dag, men det pallade jag inte så istället får ni se våra videoklipp och bilder om jag kommer på hur funktionen för video fungerar;)

Under resan har vi fått svar på några frågor:

Kan man få förmycket av shopping? - NEJ
Kan man oroa sig förmycket över vikten på bagaget? - JA
Kan man få ett skrattanfall på toan? - JA
Kan man få över 4killar att bära sitt bagage? - JA
Kan man träffa samma vakt 5dagar i rad? - JA
Kan man skratta i 5dagar? - JA
Kan man slå huvudet i en trappa/dörr/hatthylla 4gånger på samma dag? - JA
Kan man komma hem med 4stora påsar shopping på en dag? - JA
Kan man byta tillbaka saker utomlands? - JA
Kan man få förmycket av varandra? - NEJ
Kan man bli ned flyttad i källaren för man skrattar förmycket? - JA
Kan man leta efter ett kvitto i 3timmar? - JA
Kan man gå och lägga sig halv 4 och gå upp halv 6 och sedan vara redo för shopping? - JA
Kan man lita på människor? - JA
Kan man man tröttna på Madame taussods efter 10min? - JA
Kan man åka till London utan att shoppa - NEJ
Kan man bli vän med nästan alla man patar med? - JA
Kan man ta springnota fårn Hard Rock café? - JA
Kan man hinna shoppa om flyget går utanför stan om 3timmar? - JA
Kan man få andra att skratta? - JA
Kan man hitta många fish´n chips stånd i London? - NEJ
Kan man köpa mycket mkunkar i London? - NEJ
Kan man åka till London för att chilla? - NEJ
Kan man ägna mycket tid till sevärdigheter? - NEJ (inte om man e som vi)
Kan man sakna London? - JA

Nu ska jag ägna min tid till att packa upp min "lilla" resväska som va 6gram från övervikt;)



Dessa är 3 av de över 200bilderna vi tog i London, fler kommer komma upp på Facebook ikväll :) Kan länka sen

PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: dina bästis :D

jag saknar det så att jag får ont i magen :(

2010-06-04 @ 21:05:28
URL: http://michiast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0