SUNSUNSUNSUNSUNSUNSUNSUNSUNSUNSUNSUNSUN


Kommer det bli en solig beach 2010?
Det hoppas iallafall jag på! Så jag kan få användning av alla mina bikini:) Eller kanske blir det en till varje dag denna sommaren?
Den första är från H&M - Inköpt detta året
Den andra är från USA - Inköpt 2008 dock aldrig använd
Den tredje är från London - Inköpt detta året
Den fjärde är från H&M - Inköpt förra sommaren
Den femte är från USA - Inköpt 2008 och den jag använt mest
Den sjätte är från Intersport - Födelsedags present för några år sedan och använd en gång
Den sjunde är från H&M - Födelsedagspresent för några år sedan och mycket använd
Den åttonde är från Stadium - Inköpt detta året
Den nionde är från SOLO - Fick den förra året
Den tionde är från H&M - Inköpt idag
Den elfte är från H&M - Inköpt detta året
Den tolfte är från Stadium - Inköpt 2008 (finns ingen bild för den va på tork efter ett dopp i jacuzzin)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0