Supersöt!

Ja, nu är skolan avlsutad... För denna treminen! Känns underbart!:D

Va på två studenter igår och hade skitkul på den ena (sista) :) Träffade mycket nytt folk, vilket alltid är trevligt :) Outfitten fick bli ungefär densamma som idag: en blommig blus från, ett par jeggings och ett par guldiga ballerina, allt från Primark:)

Nu ska jag snart gå och byta om, ska ha en liten sommar-välkomst-fest, eller vad man ska kallla det. Har städat hela uterummet, grovköket och nu har jag fått igång högtalarna där ute, så jag hoppas på en bra kväll!

Fick denna supersöta muggen igår av mamma:) Det e en takeaway mugg i porslin med gummilock:)


Nu måste jag sätta fart!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0