Natti

Tänkte skriva lite snabbt innan jag går och lägger mig:D Idag har allt bara flytit på, riktigt härligt! Dock har vi riktigt mycket att göra nu i skolan:( Men det gör inget om man blir belönad med ett lov om 4dagar:D

Imorron har jag två lektioner, börjar 10.30 och slutar 12,00, riktigt härligt! Sedan blir det en liten lunch med Cassandra i Västra Hamnen, hoppas det är fint väder så man kan sitta ute! :) Efter det får jag ta och åka hem och börja plugga, som vanligt. Har nämligen en geografi-uppsats som ska vara inlämnad imorron, men den är jag nästan klar med:) + att jag har matte-prov på onsdag, så jag får väl plugga lite extra matte.

Äntligen är det vår! Det firar vi med en vinter-bild på en kall dag:)

Nattinatti och puss på er <3

Kommentarer
Postat av: cassan

awe så söta bilder! :D tycker om dig väldigt mycket <3

2010-03-23 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0