Tjallallala!

Idag har jag haft en SUUUPERBRA dag! :D

Började med en rejäl röjning på rummet! Fint blev det:) Sedan begav jag och mamma oss in till stan för lite shopping, tyvärr hittade jag inget, eller det kanske va tur för pengarna mina är snart slut:( Mamma däremot hittade en finfin kappa:) När vi kom hem blev det pizzabak med min bror och hans flickvän:) Efter det kom en kompis hit och kollade film:) (Y) Suuper nice har dagen varit, nu väntar morrondagen :)

Nu ska jag tjäka glass med min brojja:D puss på er <3


Kommentarer
Postat av: cassandra

låter överfett som vi två brukar säga XD haha! ja, du borde nog hålla reda på dina pengar, och som i frdags när du var nära på att ta ut 5000 ist för 500 :P

2010-03-14 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0