WOHO!

Shit känns som jag bara vill packa väskan NU och dra iväg! Dock får jag vänta en tid till... Vid påsklovet smäller det! Då är det den ena resan efter den andra :D Sen kommer ju sommare och då spelar det ingen roll om man är hemma eller utomlands. Nästan mysigare att vara hemma, eller vad tycker ni? Om det regnar sitter man i uterummet och hör hur regnet "hoppar" mot taket, eller om det är fint väder har man en slappedag på stranden tillsammans med sina kompisar:) Kvällarna! OJoj! GUUUUD vad jag längtar! Då man kan sitta i bara shorts och en stor mysig kofta och grilla tillsammans med de man tycker om och ett och annat kvällsdopp! RIiiiiiktigt mysigt! Aja, Sommaren får börja utomlands för min del:D

Våren är här och jag jobbade:/ känndes inte riktigt rätt:( Jag har inte ens haft möjlighet till ett fönster:/ Så sjukt att när jag jobbar kan jag tänka att det är sommar sen när man kommer ut så är det minusgrader (kanske bara jag som är lite mysko haha).

Nu har jag kommit hem iallafall och imorron kommer Cassandra hit, vi ska fixa en reseblogg, träna och boka resa, kan det bli mer nice? På tisdag fyller mamma år och det ska firas med lite presenter till hemme och en massa mys :D

Nu måste jag plugga företagsekonomi, har omprov på tisdag:/ Inte så nice, men om man tänker på allt det najsiga som kommer hända, är provet bara "en piss i Nilen". (för er som inte visste så ligger Nilen i Egypten och ilte i Tyskland)

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: cassandra

åh, det var den bilden vi tog på stranden :) jag längtar riktigt mycket :D på lovet åker vi åt varsitt håll, men senare åker vi tillsammans :D <3 och i sommar har vi våra planer ;D

2010-03-14 @ 21:21:21
Postat av: Josefine

Hahahah :D hat för mig att det var jag som sa fel med det om nilen haha :D

2010-03-15 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0