Kanske en stund till?

Tjo!
Nu e jag hemma från jobbet :) När jag kom hem stack jag och mamma och övningskörde till konsum för att köpa kaffe, Ben and Jerry och sånna goda små rostade majs-kärnor :)

Gårdagen va jättetrevlig, trots att jag bara kände Lasse, Sebastian och Gurre, men deras farmor som fyllde 80 + 5, som hon skerv på sitt kort är stört skön! Haha, mycket skratt och mycket pensionärer:D haha

Gårkvällen däremot... Jag gjorde mig snabbt iordning 'och tog sedan bussen till centralen där jag möttes upp av Amanda. Amanda var ju inte riktigt go o gla kexchokla! Om man säger så, hon hade inte sovit på två dygn och nu va båda helt opeppade på fest. Vi bet i det sura äpplet och tog 1:an till festen :) Ja, där va ju en och annan man inte ville träffa, men men vi stack efter 3kvart, vilket jag ångrar som faan nu ! Vi skulle stannat längre, det hade ändå blivit skitkul tror jag, menmen man lär väl sig efter sina misstag? eller ?

Nu ska jag hoppa ner i plurret i jacuzzin med lite champange och gott sälskap :) Sen blir det COOKIE DOUGH!!:D haha


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0