A really GOOD day!! :D

Måste bara berätta för er hur underbart bra dag detta har varit!!

Började med engelska (fick börja 50min tidigare, men skit the same! haha) Sen va det prov, okej det va kanske inte så "otroligt bra" men skola i 1½ timme istället för i 5 timmar tackar man sällan nej till!. Mammsi kom och hämtade mig på skolan sen körde jag runt lite i Malmö. Vi fikade på IKEA, super kulinariskt -jag vet! (höhö) Vidare till Trelleborg för att köra lite där och gasch vad jag hatar alla deras j**la höger-regels-korsningar!! Aja, vidare hem och sedan blev det middag ute i Höllviken på Spanish garden. Föruom att det va aningen kallt va det riktigt trevligt. Efter det åkte vi hem till mig och drack kaffe och kollade lite på halv 8 hos mig, jag vet sån nörd jag e, men det e så jäkla bra! Haha. Kvällen avslutades med en runda med min underbara gose-hund och en koll på lönen ;)

Nu ska jag sova!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0