Du är spara jag är slösa!

Ibland undrar jag hur folk kan ha råd att spendera så mycket på olika saker. Iblan undrar jag faktiskt själv hur jag kan göra det.
Det är ganska lustigt om man tänker på hur folk spenderar sina pengar. Vissa spenderar de på godis/fika, andra på en ny bil/sin bil, några spenderar sina pengar på kläder och shopping, vissa på huset och inredning, några spenderar de på resor och andra är "Spara" och håller hårt i sina pengar.
Så mycket man kan göra av med sina pengar på. Det är också sjukt att nästan allt man gör kostar, ibland tycker jag det kan förstöra allt så det man tyckte skulle bli jättekul eller är jättefint blir tråkigt och fult för det kostar eller kostar förmycket.
Jag spenderar nog mina pengar lite här och var. Egentligen har jag nog inte så stor koll på var mina pengar tar vägen. Lite går till kläder och shopping, lite till fika, sen går en del till resor, stora som små.

Hur som helst kommer jag spendera mina sista löner detta året (det lät tragisktx)) på resor!! Kommer bli underbart att komma hemmifrån ett tag och inte bry sig om allt som måste göras utan bara leva!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0