En helt vanlig onsdag? -Nääää, det kan jag inte påstå!

Medan mamma pysslar runt i huset, Oscar sitter på diskbänken och äter ost och jag sitter vid datorn och kolla på bilder, spelas "Gubben i lådan" högt ur högtalarna på datorn. Det finns bara en person jag tänker på så fort denna låten spelas. Det är en person jag lärde känna i slutet av sommaren, vi har varit mycket under hela sommaren fram tills nu, så mycket kul vi har gjort tillsammans, så många dåliga filmer vi sett tillsammans och framförallt så mycket vi har skrattat! Glömmer aldrig den dagen vi va på City Gross, vi skrattade konstant, helatiden, vi behövde inte ens kolla på varandra, den dagen var riktigt rolig, även om det var en helt vanlig dag så hände det ändå så mycket!

Iallafall här kommer låten!


Nu sitter jag bara och väntar på att Lina ska komma. Sen ska vi dra iväg till Toppen och handla lite mat till ikväll och kolla på en bra film! Så bra man kan göra vardagen även om man har skola och det är höst!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0