Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!

Nu sitter man här vid matbordet igen och intalar sig själv att det jag är pluggar. Även om sidorna som är uppe på datorn är facebook, spotify, blogg och msn. Musiken är på högsta volym och jag intalar mig att -ja jag kan plugga såhär!.. Jag har redan sökt genom alla låder i köket efter godis och annat som jag skulle ha undertiden som jag "pluggade" och jag har duschat, så jag behöver inte avbryta "pluggandet" för att göra det. Jag har förberett allt, så jag slipper komma på något som "måste" göras just när jag ska sätta mig och plugga, nu krävs bara det där modet för att klicka på den röda knappen uppe i högra hörnet på datorn med ett litet vitt kryss i för att kunna börja plugga och koncentrera sig på riktigt!

- Så nu tar jag steget, klickar på knappen och intalar mig att "nä! Väggen är inte roligare eller mer intressant än att plugga!"

PS.
Du som känner igen dig när jag säger: Gubben i lådan, körkort, sommar, kassa filmval, skratt, hör av dig till mig!
DS.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0