Open up a littlebit happiness today

Morgonen började bra. Min bror kom upp från sägen och sa "kan inte du sätta på lite kaffe?" Åh, tänkte jag en mysig frukost tillsammans. När kaffet var klart och mackorna framme på bordet kollar han på klockan "Fan jag har skit bråttom till busssen!! Jag hinner inte äta frukost".
Happ, så nu sitter man här med alla mackorna för sig själv.

Idag kommer dommen! Jag ska ha möte med skolans värsta lärare, bara hon och jag. Det hon ska göra är att dissa det jag har skrivit, så jag har redan mentalt förberett mig.. (om man nu kan göra det?)

Frågan är nu då, ska man gå på basgruppen i 15min och sedan ha håltimme i två timmar? -Nja, jag tror faktiskt jag hoppas den..

Nu ska jag hoppa in i duschen!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0