lulle dag

Nuu, efter en underbar lördag dag ska det nu bli en mysig lördagkväll med film och poppcorn och mysigt sällskap.
Vaknade vid 12-tiden och åt frukost samtidigt som mamma åt lunch, haha. Sedan lullade jag runt här hemma i raggsockar och myskläder, mysigt att inte göra något alls! Efter eftermiddagsrundan med Ruff cyklade jag hem till Verre. Vi har snackat en massa och haft det riktigt mysigt! Nu har jag precis ätit en riktigt god fisksoppa som mammsi gjode :) Det är så mysigt att bara sitta och snacka med familjen efter middagen, det är tända ljus och bakgrundsmusik och alla är på så bra humör :)

Denna dagen har varit MYYYYS med andra ord! :)

Jag har verkligen glömt allt som hänt och allt runt mig idag, och levt i min lilla bubbla! Ibland är det så underbart att bara kunna stänga av allt och göra vad man vill! :)

Nu ska jag kolla film

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0