Bra Bättre Bäst!

Nu är man ren och fin, jeansen har jag också fått på mig. Ja, nu sitter de där de sitter haha. Provade en bodylotion precis, men vet inte om jag tycker den luktar gott eller inte haha, men tror nog den luktar gott, typ en blandning av kokos och annanas.

Nu får vi se om det blir något inköp av grejerna jag ska handla i stan med mamma: Jacka (eftersom min Londonjacka blev stulen i förgår...), ipod (eftersom även den blev stulen iförgår..), skor, träningstights, väst. Ja, det var nog allt, antagligen hittar jag inget av det jag ska ha utan jag kommer komme hem med andra prylar, brukar bli så..

London 2010 Bästa semestern någonsin!
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0