Hejhoj rensning av garderob!

Nuu ska jag rensa garderoben! Fick ett ryck och jag vill hitta bättre band alla mina kläder, så nu ska här rensas! Synd bara att man inte får något för kläderna man rensar ut :/ Det är lite synd att kasta de och ge bort dem känns lite vemodigt, det är nog därför det alltid slutar med att jag rensat ut två tröjor varje gång jag rensar garderoben.. Klockan är 22.20 men skit i det haha för jag börjar inte förren 12imorron ;) och det är bara skitprogram på TV så då kan man lika bra rensa!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Frida Lindvall

Guuuud människa, varför har du sorterat ut den gråa koftan? ser ju överfin ut!!! vi kan ha loppis, jag ahr också massa kläder!

2010-10-11 @ 18:54:06
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0