I've got a feeling that I could be someone

"Man vill att du alltid ska finnas där. Jag önskar man kunde stoppa ner dig i en lite låda, och när man mår dåligt finns du där och när man behöver ett gott skratt finns du. Jag kan prata med allt om dig, du förstår, och förstår du inte gör det inget för vi har ändå kul tillsammans. Känslorna varierar från dag till dag. När vi träffas har vi alltid kul, det kvittar vad vi gör. Skratt är oftast i focus, seriös är svårt att vara med dig, men ibland fungerar det. Ibland kan det gå dagar utan att vi ses och ibland träffas vi många dagar i sträck. Det jag vill säga är hur hade det varit om jag inte träffat dig?"

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0