Älska hösten

-Ja så står det i Eon:s reklamblad. Faktiskt så tror jag nog att jag ska älska hösten. Nu har jag älskat klart sommaren och dess äventyr och människor. Visst jag har lite svårt att släppa sommaren. Jag går fortfararande i shorts och linne dock med tjocktröja ibland. Ändå! Nu ska jag släppa sommaren och öppna mig för hösten -raggsockorna -ylletröjorna och lyssna nu väldigt noga -jeansen. Såg förresten att H&M har Denim days med 100kr rabatt på alla sina jeans. Hej jeans! Säger jag bara. Efter att jag har så många nu som inte passar och är sönder känns detta som ett tecken på att jag ska köpa nya jeans. Apropå inköp så har jag investerat en ny liten mini dator som är vit och rosa. Nu kan jag ta med datorn till skolan utan att bryta ryggen. Tänk vad mysigt med höst. Känns som det kommer bli många fikapauser på Espresso house med mina fina vänner i skolan eftersom jag har det kassaste schemat ever! Bara fyllt med en massa hålisar. Inte kul. Oj vad jag snackar om allt och inget. Aja sån e jag. Förresten helgen har varit.. Minst sagt spännande. Fredagen spenderades efter skolan tillsammans med min mamma på en massa billighets affärer. Jag älskar det även om mamma näst intill hatar det. På kvällen hade jag förfest innan vi drog vidare till KB i Malmö. Jag hade skitkul och musiken va helt underbar. Jag kände mig hemma där tror Lina kände likadant. Härliga människor och perfekt läge. Victor hämtade mig från KB. Sen satt vi och snackade i bilen i två timmar. Klockan hann bli helv fem innan jag va i sängen. Lördagen då va jag först med familjen och kollade in datorer. På eftermiddagen var jag taxi följe till Victor. Malmö Trelleborg och Höllviken. På kvällen åt vi hemma hos mig sedan hyrde vi en film. Remember me. Inte så bra som vi trott men den dög. Slutet var ju bara hemskt! Verre och Mathias va också med och såg den. In på andra filmen. Mamma mia ringde telefonen. Viggetaxin va igång och åter igen var jag följe. När vi kom hem till mig igen var klockan halv tre och Verre hade nästan somnat till filmen. Vi gåg klart det sista. Sedan åkte de hem och sängen kallade på mig. Idag har jag jobbat hela dagen. När jag kom hem var farmor och farfar här hemma. Vi åt efterätt och snackade. FAN VAD BRA FARFAR JAG HAR! Måste jag bara säga. Han är riktigt cool!

Där har vi den

Nu ska jag försöka plugga!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kanske ska flytta in på KB? Iallafall hänga där måååånga gånger till nu under hösten och vintern ;D

2010-09-07 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0