I really really miss you!

Gårdagen va lite skum men ändå helt okej, och sällskapet var som alltid -Fantatiskt bra! Började med förkäk och förfest hemma hos Frida:) Det blev taco och blandades Margarita;) Under kvällen hemma hos Frida blev det ganska många bilder, men tyvärr jag jag inga av de utan det e Lina och Josefine som stod för de underbart charmiga bilderna den kvällen.

Nu sitter jag i soffan och funderar på om det är dags att göra sig iordning? -Ja det är det nog för snart ska jag med mamma in till stan och lämna in min dator.. Jag och elektronik går tydligen inte hop.. Juste jag har ju inte fått tillbaka min telefon än och vet heller inte när jag får det för klyddegubbarna på Expert har inte skickat in den till verkstaden än :@..

Nä nu måste jag lyfta mig från soffan och fixa till mig

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0