If I could wright you a song to make you fall in love..

Jag hatar att vara förkyld! Somnade direkt när jag la mig på kudden igår, dock hade jag satt larmet på kvart i 8 bara för att jag skulle sjukanmäla mig till skolan och sen va det ju omöjligt att somna om efter att ha letet reda på det nummert.. Nu sitter jag iallafall vid TV:n och äter min goda frulle. Nu ska jag snart ta en sväng med Ruff i det fina vädert och sen måste jag hitta min SKO! Jag är av med EN sko!? Hur lyckas man? -Jo man har en hund som blir riktigt glad varje gång man kommer hem och han måste bara hålla något i munnen.. Oftast min sko då.

Nu ska jag göra mig iordning. Om två timmar måste jag till banken och ta ut lite pengar.

Men allt det jag ska göra får faktiskt vänta lite för de spelar överbra låter på MTV nu.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0