Skor, dator, kläder och en grymt lyckad kväll

:D . Börjar inlägget med en supderduperglad smily för igår va verkligen smilyyyyy! :D Det va första gången min fina vän Frida kunde hänga med på  18+. Det började med förfest hos mig + Taco :) Mysigt och trevligt va det och ny drinkar testades ;) Sen blev det en lååång väntan på bussen.. Ingen kommentar men vi hade ganska kul där med, Frida lärde sig ett och annat om busstolpar ;) haha. Bussen tog oss till KB i Malmö där vi träffade lite människor och dansade :) Riktigt kul va det och framförallt annorlunda, om man jämför med Strandbaden haha. Sedan kom Victor och hämtade mig och Lina :) Taack för allt ;)<3

Nu ska jag göra mig iordning för snart ska jag in till stan och köpa dator, skor och lite kläder ;)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0