Lång konstig och mysig dag

Dagen blev väl minst sagt konstig.. Det började redan innan jag kommit till skolan, då jag fick ett sms av en av tjejerna som skulle följa med till KB ikväll -Jag kan inte hänga med ikväll. Jaha, nä men det gör väl inget tänkte jag för vi äör ändå typ fem tjejer till som ska dit så det blir ändå kul. När jag kommer till skolan kommer nästa -Jag ska heller inte med. Happ. Sen kommer nästa -Jag har typ feber så jag kan inte hänga med ikväll. -Då blev det helt plötsligt bara jag och en tjej till. Aja, vi kan ha kul ändå, det har vi haft innnan. Så efter skolan åker först jag och Frida in till stan och kollar lite i väntan på att Cassandra ska sluta. När Cassandra slutat åker vi till Entré, super mysigt hade vi, som alltid! Vi åt bulle-i-bulle och kollade runt i affärer + att jag/vi shoppade alldeles förmycket. (Det har blivit så nu den senaste tiden..Illa för min ekonomi!). Aja, mamma häömtade mig på Entré då kännde jag att jag inte mådde så bra.. Jag kännde mig så taskig när jag va tvungen att skriva till Lina att jag inte kunde åka till KB ikväll. Vet exakt hur det känns att få reda på sånt två timmar innan man ska åka iväg, inte kul alls, riktigt tråkigt. Trodde det skulle bli en lugn hemmakväll med min bror och hans kompisar, så vi började laga mat tillsammans  
-Hur mysigt som helst!.
Sen åt vi till musik och snackade om allt och inget, riktigt härligt va det. Sen säger min bror -Nä, nu har vi bråttom! -Var ska ni, ska ni med tåget? Skojar jag. Nä då hade de planetar att de skulle på fest ikväll. Happ så blev det med den hemmakvällen! Sen smsart min kompis och frågar vad jag ska göra, nä inget svarar jag du kan komma hit. Japp, en timme senare ringer det på dörren. Vi kör min bror och hans kompisar till festen och sedan vidare till Hemmakväll för att hyra film och köpa glass. Då ringer det i telefonen. Det är min bror som säger att det inte är någon fest för han som skulle ha festen va på en annan fest, haha. Så vi kör och hämtar de igen och åker hem. Jag tror jag hann se fem minuter av filmen innan jag somnade, sedan sov jag mig genom heela filmen! Känner mig dödum att jag sov genom hela filmen.. Sedan kom mamsi och pappa hem så åt vi ost och vin. Eftersom jag inte mår så bra så beslutade jag mig för att sova.

-Ja och nu kan jag inte sova..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0