Killivippen"

Då har man kommit hem, sovit en stund och ätit så nu e man fit for fight igen. Då kanske ni undrar var jag har varit? Igår kom Cassandra hem till mig vid halv nio. Vi kollade lite på idol, men sen gick vi ut i friggeboden och då va det inte tyst en minut! Vi babblade och skrattade konstant från halv tio till tre på natten, då vi kom på att vi kanske skulle gå och lägga oss om vi skulle orka gå upp på morgonen. klockan 06,20 vaknade vi av det hördes som om någon slog med en hammare på klinkers... Det va min väckarklocka. Dags att gå upp! Vi gjorde oss iordning på en kvart sedan va det dirr till bussen. Halv åtta stod vi utanför H&M. Vi va nämligen VIP inbjudna på H&M:s morgon med frukost och 20% på allt i butiken. I två timmar gick vi runt, kollade på kläder, provade kläder och när det va 5min kvar ställde vi oss i kön. 20 i 10 kom bussen som tog mig hem! Lyyyyckad morgon om ni frågar mig 685kr gick på H&M, tänkte lägga upp bilder på allt jag köpt, men det orkar jag inte nu så det får bli sen.

Nu ska jag rensa lite presoner på Facebook, fick inspiration av min kära vän som gör det nu. Sen ska jag fixa lite bilder och sånt smått och gott.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0