Alla kan vi ändras......... Ja det har ni ...

Alla kan vi ändras......... Ja det har ni väl hört ett antal gånger från mig nu, men det är verkligen en sak som jag tror på, för jag har sett det ske. Jag har gjort så fel. Genom att berätta allt som skett för mina vänner från min synvinkel har jag begravt dig levande. Hade jag fått önska mig en sak i hela världen, en enda sak, hade det varit att jag aldrig berättat det för mina vänner så som jag gjort. I mina ögon har alla en chans efter de sumpat den som de fått, men det räcker inte med ett förlåt för att få den chansen, man måste verkligen visa att man vill ha den chansen för annars kan man gå! Alla kan ändras det är bara en fråga om vilja. Nu ska jag sova natti natti. PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0