Answer

Eftersom min dator krånglade igår kunde jag inte svara på era frågor, hoppas det inte gjorde något, men här kommer dem! Har du möjligtvis några Londontips att dela med dig av? - Åh vad roligt! Ja, det är klart jag har! London eye och Madame Taussauds tyckte jag inte var något att se. Kön till dem båda grejerna var jättelång och det var dessutom ganska dyrt på dem båda ställena, där förlorade vi bara tid och pengar kändes det som. Däremot var det fint att se hela London uppifrån. Primark är ett måste! Lika stort som Ullared, fast snäppet billigare och med H&M och Gina Tricot kläder. Portobello roadmarket säljer vintage grejer och det är riktigt mysigt där, dock bara öppet på lördagar, där kan jag rekomendera restaurNgen och baren "little castle". En annan pub och restaurang jag kan rekomendera är "Hog in the pound" som ligger mitt emot "frings" på Oxford street. varför går du i skola i malmö istället för sunds? - Jag gick på Ljungenskolan innan och jag kände att jag ville bara komma bort från allt och alla. Samtidigt som jag ville komma bort från detta, här nere, så kände jag inte att jag ville plugga så långt bort så jag skulle behöva flytta. Därför valde jag en skola i Malmö, som var tillräckligt nära för att inte behöva flytta, men ändå en skola där jag inte kände någon alls på. Har du sökt vidare till universitet i höst? - Nej det har jag inte, funderar på att åka till London och jobba ett tag. Vad har du för kamera? - Jag har en Samsung ES75 Digitalkamera  Vad hände egentligen mellan Lina och hennes förra pojkvän? - Ja, jag är nog inte riktigt rätt person att svara på detta. Jag och Lina umgicks inte innan, när hon var tillsammans med honom, och det tog ett litet tag innan vi började umgås, efter att det gjort slut. Jag har faktiskt inte frågat henne vad som hände mellan dem och varför de gjorde slut. Känner inte att det behövs, det är gammalt :) vad ska du hitta på nu i sommar? - I sommar ska jag bara chilla, ta dagen som den kommer, men antagligen blir det en liten roadtrip till Göteborg och sedan Way out west, även en segeltur med farfars båt och lite lata dagar på stranden ska det bli ;) hur många pojkvänner har du haft? - Jag har faktiskt inte haft så många pojkvänner. Jag känner att vara flickvän och pojkvän är så jobbigt, det finns många bra saker med det, man jag är nog inte förhållande typen. Jag hade en kille i sjuan, sedan hade jag en kille i tvåan på gymnasiet :) när åker du och med vem? - Jag åker till London med Lina om bara en vecka och några dagar :D Hoppas ni är nöjda med svaren :D Är det något, så tveka inte att fråga! Nu ska jag äta lite och sedan blir det en väna med Ruff och en vända på gymmet! PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: lina

Men oj vilken random fråga hahahah

2011-04-28 @ 08:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0