En virvelvind som inte kan sluta snurra

Känslan av att vara kär sitter fortfarande i. Den är underbar, men nu är det bara en sak som fattas eller nej, det är två. Det ena är du och det andra är att du ska förstå.

För övrigt känner jag att jag behöver en paus. Jag behöver en paus från allt runtomkring mig och allt som jag är och som gör mig till den jag är. Jag behöver den pausen nu, jag vill kunna göra det jag vill och känner för utan att någon ska döma mig, men det är svårt. Även om det är svårt så är det nästan precis exakt vad jag gör varje dag.

Har tänkt på en sak.. Folk säger "har du ett problem med mig, så kom till mig direkt och säg det till mig, istället för att gå bakom min rygg och snacka skit" visst, de som säger så har en poäng i vad dem säger, men hur många är det som säger så som själva går till den personen direkt? Nä, det är inte många, inte många alls. Det kan störa mig lite, det är lite små fult och sneaky tycker jag för säger man till en person att komma direkt till dig om han/hon har ett problem med dig, sedan går du bakom ryggen och snackar om andra -Dubbelmoral!!

Aja, nu har jag pluggat sedan klockan elva i morse, så min hjärna är helt såsig.. Så natti natti

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Linis Finis

Kan inte mer än att hålla med dig i ditt inlägg! Dubbelmoral är bland det mest irriterande som finns.

2011-04-14 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0