Här kommer alla känslorna på en och samma gång.

Sitter här och kämpar med läxorna, känns som jag aldrig ska bli klar.. Har suttit sedan kl 12 i morse och kämpat med 5 små 10 min pauser, allt för att jag inte ska tappa koncentrationen. Fungerar det? Nej men jag vill bara ha det överstökat så jag tvingar mig själv att skriva det, och hur bra blir det? Inte särskilt bra nej. För kul är det verkligen inte.

Jag kan knappt sova på kvällarna för jag har så mycket att tänka på. Det är skolarbete, kompisar, olika problem, studenten, studentklänning, vem man ska bjuda, när man ska lämna inbjudningar till studenten och hur de ska lämnas, vem som sagt vad, och varför den sa så, rummet som skulle städas har inte städats, vad man ska göra efter studenten, om man ska plugga, jobba, resa eller chilla, alla tankar går som rundgång i huvudet och klumpen av oro bara växer. Allt kommer när man har tid att koppla av -När man ska sova. När jag väl somnar drömmer jag de underligaste drömmarna. När jag sedan vaknar på morgonen går jag genom det som var så mycket att tänka på, på kvällen och inbillar mig själv att det var inte så mycket.. Tills jag ska sova igen.

Usch, detta var verkligen inte ett peppande inlägg, hoppas jag blir klar med lite läxor tills ikväll så ni kan få ett gladare inlägg!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Känner igen mig såå mycket i det du skriver,



skönt att någon mer känner likadant <3

2011-04-11 @ 19:00:59
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0