It can never be the same again..

Ibland undrar man hur det hade varit om man träffat den där personen man senast träffade för första gången utomlands igen. Hade det varit samma stämning som det var då? Hade personen varit lika trevlig, lika pratglad? Hade det varit mer personligt att träffas nu än det var då? Tankarna snurrar som en torktumlare och jag är sååååå nyfiken på att veta hur det hade varit! Det är inte bara så med personer man träffat utomlands och klickat så bra med som man undrar -hur har det varit mellan oss om vi träffats nu? Nä, det är ganska många jag känner så med, tyvärr. Eftersom jag är så otroligt nyfiken utav mig vill jag veta och det är nu nu nu nu!! För jag är ingen som kan vänta, tids optimist är jag, men jag absolut hatar att vänta! Hur hade det varit om du inte gjort så? Om jag gjort så istället för såhär hur hade det varit? Hur hade det varit om jag sagt ja? Eller om du sagt nej? Eller om båda varit på samma nivå? Om båda tyckt lika? Om du kunde stått för din åsikt? Om jag hade fått säga från tidigare? Om du ändrat på dig från första början? Om jag aldrig svarat på ditt sms? Om du aldrig ringt mig? Om våra band mellan varandra var meningen att hålla för evigt, även om det inkluderade många knutar, hur hade det då varit nu? PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0