Sommarvärme och påskmiddag

Kom nyss hem från min kusin och sitter just nu på köksbordet. Varför är det mycket skönare att sitta på bordet än vad det är att sitta på stolen? Kanske för man inte i vanliga fall sitta på bordet? Aja.. Haha. Jag hade iallafall en supermysig påskmiddag idag! Det var solsken och riktig sommarvärme, så vi satt ute på verandan och åt, där min kusin hade dukat upp så fint med långbord, sommarduk, ljus och en massa påskmat. Hur var er påskafton? Skulle egentligen passat barn idag, men föräldrarna blev sjuka så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med min lördagkväll? PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: carro

kan inte du ha frågestund igen?

2011-04-23 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0