sooooligt värre! :D

Sol, sol, sol och soooool!

Igår var jag i Köpenhamn med mamma och pappa riktigt mysigt hade vi. Letade efter både en studentklänning och en balklänning, fann inget av det, lite tråkigt, men å andra sidan hittar man ju aldrig det man är ute efter.. Bara att fortsätta leta!

Ännu en solig dag idag och jag ska snart bege mig till jobbet, det suger lite att man måste stå inne på Mobilia när det är strålande solken där ute.

Höll på att glömma! Svar till Nina! :)
Fick frågan om man har jätte lätt för att få bra betyg på vår skola. I ettan var det lätt tyckte jag, men då kom jag från en skola med väldigt höga krav, proven på den skolan låg på gymnasienivå och de enda ämnena jag hade topp betyg i var de praktiska ämnena. Kommer man från en sådan skola är ettan inga probem alls att få bra betyg i alla ämnen. Tvåan var lite värre, på vårterminen hade vi mycket som skulle göras och för att behålla de bra betygen var planering ett bra sätt att lyckas. Trean på hörst terminen var värst, då var planering ett måste för att få bra betyg! Men det är klart, är man fast besluten på att lyckas men sina betyg och är bra på att planera och FÖLJA planeringen är det inga problem alls att lyckas med de höga betygen. Sedan är det mycket som har förändrats sedan jag började ettan och jag tror det är lite lättare att få bra betyg på Kunskapsgymnasiet nu.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0