68

68. Längst ner på vägen. Titta upp. En miljon stjärnor. En dröm. Tusen vägar att gå. Idag. Kanske imorgon. Vägen var lång, kvällen var underbar, dagen är slut och imorgon är en annan dag.

Ikväll är det en helt underbar kväll. Det var stjärnklart och luften var sommar-varm. Alltid när jag går kvällspromenad själv med Ruff, går vi ner till stranden. Det är så himla härligt att gå ner till stranden på kvällen, kolsvart vatten och ljuset från sanden och den upplysta himlen men ser över Trelleborg. När man kollar upp, är det stjärnklart -Underbart!

Jag älskar min bror. Han är helt underbar! Visst alla syskon bråkar någon gång, och vi är verkligen inte något undantag. Vissa stunder hatar jag honom, men för det mesta älskar jag honom. Förra vintern brukade vi gå långa promenader och bara snacka om allt! Riktigt härligt, det finns ingen man kan snacka så med som man kan med honom. Nu har han och Erik (min andre bror) varit i farten igen. Dem har designat en iPhone app. Jag är inte alls förvånad, men jag är så jäkla stolt över dem båda! Ni är så jäkla bra!

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen för jag ska upp tidigt imorgon och köra pappas bil till Trelleborg.

PUSS PÅ ER<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0