Dödödödö!!

img_8585 (MMS)

Sorry to say it (or not..) but tonight you're not gonna get me! Nu ska ni dö jäkla myggor!!! Det har lång pågått ett krig mellan mig och några myggor. Dem tror att mitt rum är deras hem. Dem har nämligen sitt bo under min taklist, så på kvällarna när jag ska gå och lägga mig kommer dem fram. Nu har jag totalt 19myggbett över hela kroppen som jag fått under bara en natt! (en natt!?!?!) så nu ska dem utrotas och deras bostad sedan fem år tillbaka ska veck! Helt täckt med myggmedel och andra grejer som ska hålla myggorna borta säger jag natti natti sov gott :) så kommer lite härliga bilder på shopping imorgon! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: jossi

jag vill bara ge dig en bamsekram, min fina vän!! <3

2011-08-26 @ 09:52:24
Postat av: Anonym

och vet du, texten handlar inte om S utan om P! hehehehehehehehheeh

2011-08-26 @ 09:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0