Godnatt-tankar

img_2748 (MMS)

Det var ett tag sedan jag hade tankar som dessa.  Trots att jag har total dissat dig, sagt att jag aldrig mer vill prata med dig, så finns det något som gör att jag inte riktigt kan gör mig av med dem avtryck du satt hos mig.  "Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vad som än händer"  -Vi lovade varandra, det gjorde vi faktiskt!  Du var min bästa vän, det finns ingen jag har varit så arg på, det finns ingen jag har varit så lycklig med, det finns ingen jag har bråkat så mycket med, det finns ingen som jag har älskat så mycket som du - utan att berätta det!  Nu vill jag bara säga (fast än jag inte borde) jag saknar dig! Var är du min bästa vän som skulle finnas hos mig för alltid, vad som än  händer?  Psst: Du finns iallafall i mitt hjärta.. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0