It was only a kiss

img_9903 (MMS)

Jag älskar att borsta tänderna. Man känner sig helt fräsch efter man gjort det. Förr kunde jag borsta tänderna fem sex gånger om dagen. Jag hade dille på att borsta tänderna. Bäst va det när man öppnade en ny tandkräm, eller när man hade fler än en tandkräm där hemma, då var man ju bara tvungen att prov alla. Sen älskar jag när man får hoppa ner i mjukisbyxorna och den där stora T-skirten när man kommit ut ur duschen efter ett krävande träningspass. När håret sitter i en bulle uppe på huvudet, man är avsminkad, känner hur det värker lite i kroppen och man smuttar på sitt kaffe som är aldeles förvarmt för att dricka. - Det är stunder jag verkligen uppskattar! Det finns verkligen en låt (textrad) till varje händelse i livet från The Killers. Ja, jag är lite knäpp, men trots det är jag en helt valig tonåring. Som ska sova nu! "Now im falling asleep".. Natti. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0