Pictures

Nähä, då fungerade inte det.. Tänkte att jag skulle lägga in en massa bilder, men det gick inte så bra, så jag gav upp. Igår fick jag en längtan jag inte haft på länge. Efter att jag hört en låt av James Blunt och sedan Puff Dadys 'I'll be missing you' ville jag bara till kyrkogården. Jag ville besöka mormor och morfars grav. Det var så längesedan jag var där, men jag ville inte åka dit själv, jag ville ha med mig någon. Någon jag kunde krama om hur hårt som helst och bara ha någon att luta mig mot, för när jag väl kommit ner till kyrkogården, då går inte tårarna att stoppa. Trots det är över åtta år sedan mormor gick bort och över sju år sedan morfar gick bort så käns det när man går ner för grusvägen och ner till minneslunden i mörkret. Hoppas ni alla haft en superbra dag. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0