We don't expect whats unexpected

Känner man sig taggad för utomhuslekar och trädgårds kräftskiva idag när man kollar ut och ser att det både regnar och åskar?
- Nä, inte direkt..
Så tråkigt, men jag tror värden och värdinnan kommer på en lösning på det problemet. Jag menar Svensk sommar brukar ju inte vara så solig, utan mest regnig så tror dem hade räknat med regn också.

Sitter just nu i sovtröjan vid TVn uppkrupen i soffan med en ansiktsmask och bara njuter av den lediga tiden jag har fram tills jag sak göra mig iordning. Egentligen skulle jag inte följt med på kräftskivan, men jag blev chaufför, så tänkte att då kan jag lika bra hänga med.

Gårkvällen var enligt min kompis "helt oorganiserad" jag får nog ta och hålla med honom, men det hindrade inte mig från att ha kul. Snarare tvärt om! Jag gillar när det händer lite oväntade saker när man är ute.

Tack för en superhärlig kväll!





PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0