Well, it's just four houers

Planen va att ha en mysig hemmadag nere på stranden och bara chilla. Efter frullen begav jag mig ner till stranden (måste säga att det var helt underbart...tills molnen kom och det blev skitkallt). När jag låg där, lyssnade på musik och spanade in människor på stranden, ringer telefonen "chefen"... Det är då man funderar på om man ska svara eller skita i det för man vet att han kommer fråga om man kan jobba idag. Jag svarade för jag tycker dt hade varit taskigt att skita i o svara. Mycket riktigt "har du möjlighet att jobba 16-20 idag?" ja varför inte? Jag hade fått min "chill-tid" nere på stranden och det började ändå bli kallt där nere och fyra timmar är inte så mycket, fast det är bra pengar. Så nu ska jag snart äta lite lunch innan jag beger mig till jobb. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0