Everyone are The same but in à different way

"all over the world people talk about beautyideal. I just say -be your own beautyideal, cuz noone's like you." Sitter och kollar på Tyra Show just nu, det är kanske det din fått mig att börja tänka och fundera. Alla är vi olika -utsida som insida. Alla har vi olika tankar och funderingar. Alla har vi olika levnadssätt. Alla har vi olika ideal. Alla har vi olika drömmar och mål i livet. Alla har vi olika hemligheter. Fast än vi är så olika så är vi så olika. Alla har vi dem där sakerna som jag nämnt ovan men i olika former och i olika vägar som leder oss dit och som lett oss dit vi är idag. Jag har inte gått samma väg som du genom livet, för då hade jag inte varit jag och du hade inte varit du. På samma gång har vi ändå gått samma väg, vi har genomlidit skolan, vi har vänner som svikit en - stöttat en osv. Att vi ser olika ut är en del av vår skönhet. Hade inte du sett ut så, så hade det inte varit din skönhet. Vissa har fina ögon, andra har fint leende, vissa är smala, andra är tjocka, vissa är brunetter, andra är blondiner, vissa lever rikt, andra lever fattigt, vissa vet vilken väg i livet dem vill gå, andra funderar fortfarande. - Vem du än är, hur du än ser ut, var ifrån du än kommer - följ din dröm! Och kom ihåg inget är omöjligt! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0