Yes på denna veckan!

img_3122 (MMS)

Älskar min söta bror<3 Just när jag satt här i soffan och fixade naglarna efter att ha varit o tränat och hämtat min gröna "bumper" på posten fick jag ett samtal. Stunder som denna kommer inte ofta, så det gäller att ta chansen! Imorgon börjar jag jobba på H&M - Wihoio! Kommer jobba hela veckan. Inte bara på H&M utan även på Kniv och Gaffel och tillsammans med min kära Josie. Hoppas på en sjuktbra vecka, hektisk, men bra. Nu ska jagringa Mammsi och se vart "Linas matkasse" tar vägen som Mammsi gått med i igen. Anledningen var inte för det va bra mat utan för man fick en stekpanna om man gick med.. Hmm.. Hade det inte varit bättre och billigare att köpa en stekpanna? Men jag klagar inte för för det mesta gillar jag maten, det är bara lite lite portioner för en familj på fyra med en 17- årig kille, en man, en kvinna och en 19-årig tjej. Menmen PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0