25/26

Då var julen över.
Julbord 5dagar i rad och nu är jag så less på det att jag tvivlar på om jag kommer gilla det nästa år.

Jag se fått många fina julklappar.
Bland annat en härlig onepiece (dock vet jag inte om jag vill ha den i marinblå, som jag fick, eller rosa som jag burade till..) ett halsband med mitt namn på, en superfin klocka och lite grejer till resan.
Jag har spelat julklappsspelet 5gånger och jag har vunnit några fina saker och några helt värdelösa grejer.

Igår hade vi vänner över på middag och sedan spelade vi spel. Rätt tröttsamt i längden, trots att det va ett sjukt roligt spel (sanning eller skitsnack) så kvällen avslutades på Slagt. Mycket trevligt folk och riktigt kul va det! Dock slutade natten med en alldeles fördyr taxiresa, 620:- från Slagt till Höllviken med ett stopp är inte riktigt okej..

Idag har jag varit på mellandagsrea. Hittade inget alls..
Lite bull.

Hoppas ni har haft en riktigt mysig jul!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: LEA

Hej! Det hade varit roligt att höra vad du har för planer för det kommande året. Tycker din blogg är super!!!

2011-12-27 @ 07:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0