Bildisar!

Känner att bloggen är helt färglös och trist.
Så här kommer en liten "har hänt i veckan" -bildbomb.
Kände mig helt vårig/somrig när jag och mammsi shoppade julklappar.

Pepparkaksbakande med hela släkten. Mammsi och Theo.

Ja.. Haha, kul hade vi!

Min och Emmes underbara kvällsrundor. Nu gäller det att packa på sig med kläder för tusan vad kaaallt det e.

Pepparkaks bak med bara mammsi och pappi

Mitt och mammsis pepparkakshus, lätt årets finaste ;) haha..

Dagens tanke.. :
HUr kommer det sig att alltid när jag sätter mig oi soffan och ska käka godis så är det Biggest looser på TV eller typ 15 years and too fat??
Pepp man blir på att äta allt det där godiset då :(

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0